Aplikace Cage Hunter MMA nový Uber na poli MMA matchmakingu

Smíšená bojová umění neboli MMA se v poslední době stávají čím dál populárnějšími a dá se říct, že takový sportovní fenomén poslední doby.

Zdá se, že všechno klape. Dokonce i v České Republice nebo na Slovensku se tomu dostává stále víc a víc pozornosti. Vlnu zájmu u nás začala reality show OKTAGO VÝZVA, která si dala jasný úkol a to dostat MMA do podvědomí veřejnosti a zároveň ukázat, že MMA není jen sportem barových rváčů, kteří ze sebe musí dostat vztek a vymlátit ze soupeře duši, nýbrž opravdových sportovců, jež to chtějí v životě někde dotáhnout.

V USA už MMA dokonce patří do pětice nejsledovanějších sportů. Všemu bezkonkurenčně vévodí organizace UFC,v závěsu pak organizace Bellator. Evropa si rovněž nevede vůbec špatně. Organizace jako Fight Nights Global, ACB, Cage Warriors, M1 a další stále rostou.

No jo. Jenže jak se tam ale dostat? Život začínajícího bojovníka není vůbec jednoduchý, a to obzvlášť pokud bojovník není přímo pod křídly nějaké větší organizace nebo schopného manažera.

Na světě totiž neexistují zázračné stránky, místo nebo systém, kde by se tito bojovníci, manažeři nebo promotéři mohli registrovat a společně se domlouvat na zápasech, turnajích apod.

Právě to se teď může změnit, dokonce za přispění a iniciativy právě z České Republiky a Slovenska.

Na světlo světa totiž před pár týdny vyšla aplikace jménem Cage Hunter MMA, která chce zjednodušit celý proces matchmakingu, ušetřit čas a usnadnit bojovníkům získávat zápasy nebo naopak promotérům bojovníky.

Potenciál je velký, vše totiž funguje naprosto jednoduše. Manažer (nebo bojovník) se zaregistruje, přidá své svěřence a pak už jen sleduje nabídky zápasů na turnaje po celém světě. Jakmile ho nějaká nabídka zaujme, skrze aplikaci se může s promotérem spojit a domluvit na podmínkách.

Manažer si navíc může profil propojit se svými bojovníky a procházet nabídky společně, veškerá finální komunikace s promotéry pak však zůstává pouze na něm.

Na podobně jednoduchém principu to funguje i pro promotéry, kterým se stačí zaregistrovat, vytvořit nabídku na zápas, zadat kritéria pro rekord, vzdálenost od místa konání nebo peníze a poslat to mezi manažery.

Aplikace zatím funguje bezplatně a dopomohla už k domluvě hned několika zápasů.

Řada je teď na bojovnících, manažerech nebo promotérech, kteří se této příležitost mohou chopit a ušetřit si spoustu času od složitého shánění zápasů přes Facebook nebo ‚googlování turnajů‘.

Ke stažení na GooglePlay nebo AppStore.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here