Porci života navíc, jak zní slogan Dáme jídlo, teď nově zakusí i prostředí MMA. Největší tuzemská organizace OKTAGON MMA spojila síly s jedničkou na trhu a navázala oficiální dlouhodobou spolupráci.
Společná cesta Dáme jídlo a organizace OKTAGON MMA začala již v květnu letošního roku, kdy Dáme jídlo spojilo síly s promotérem a spolumajitelem organizace Ondřejem Novotným. Ten se stal ambasadorem značky Dáme jídlo a později také moderátorem podcastu Porce života navíc.
“Po společných diskuzích nám navázání spolupráce i s celou organizací Oktagon MMA přišla jako přirozená volba. K tomuto rozhodnutí nás přiměl i fakt, že několik turnajů se koná u našich sousedů na Slovensku, kde působíme pod nadnárodním brandem foodpanda,” přibližuje vznik spolupráce CEO Dáme jídlo Filip Fingl.
S OKTAGONEM proběhlo realizování spolupráce poprvé při turnaji OKTAGON 26 na pražské Štvanici, teď obě značky věří, že nově navázaná spolupráce bude dlouhodobá. “Během července na Štvanici jsme si vyzkoušeli, jak by nám takové partnerství ladilo a ukázalo se, že Dáme OKTAGON, jak se celá spolupráce jmenuje, dává velký smysl” říká marketingový ředitel OKTAGONU Nikolas Pátek.
Sportovní aktivity podporuje brand Dáme jídlo dlouhodobě. Za spojením s OKTAGONEM stojí podle Filipa Fingla ztotožnění se s hlavní myšlenkou. “U OKTAGON MMA nás obzvlášť zaujala organizace a životní příběhy samotných bojovníků. Za přípravou na jednotlivé zápasy je každodenní dřina, vůle a nasazení. Je to prostě kus životní cesty. V Dáme jídlo se snažíme našim zákazníkům a nejen jim, přinášet úsporou času spojenou s delivery jídla a nakupů, Porci života navíc. Proto nám spojení s tímto náročným sportem přišlo jako opravdu dobrá synergie. S claimem V každém z nás je bojovník, který organizace zastává, jsme se ve firmě ztotožnili a možná i proto byla spolupráce velmi příjemným společným rozhodnutím Dáme jídlo a slovenských kolegů foodpanda,” popisuje.
OKTAGON se aktuálně chystá na v pořadí už svůj devětadvacátý číslovaný turnaj v Brně. Bojovníci, tým i fanoušci se právě tam mohou těšit na “Porci života navíc”. A jak to bude probíhat? “Diváci i bojovníci si určitě všimnou nového partnerství, protože Dáme jídlo bude jako hlavní partner uprostřed klece. A fanoušci budou mít i důvod k radosti, protože během vysílání přenosu turnaje budou moct využít kupóny na nákup v aplikaci Dáme jídlo” objasňuje Nikolas Pátek. “Jak to u úspěšných sportů bývá, i za MMA se skrývá velká fanouškovská základna a co neodmyslitelně patří k fandění? Přeci dobré jídlo,” dodává s úsměvem Filip Fingl.
Source: Tisková zpráva, OKTAGON MMA
Photo: OKTAGON MMA