OKTAGON se vyjádřil k problémům s přenosem

Některým divákům, kteří si včera zaplatili sledování turnaje OKTAGON 17 přes PPV dorazil přístupový kód se zpožděním, a tak přišli o některé zápasy. Organizace se v neděli ráno vyjádřila na svých sociálních sítích. 

„Omlouváme se všem fanouškům, kteří si včera zaplatili PPV, ale kód jim přišel později, než by měl.

V rámci příprav jsme udělali naprosto vše, co bylo v našich silách, abychom zajistili bezproblémový přenos. Objednali jsme násobně větší počet přístupů a datového toku, než jaký ve skutečnosti byl, právě proto, aby nemohlo dojít k žádnému problému s přenosem. Zároveň jsme pronajali nejkvalitnější přenosovou techniku.

Nicméně jedna ze dvou externích společností, které zajišťovaly zpracování plateb, absolutně nezvládla svou práci. Ani jedna nechce uznat svou chybu. Hned v pondělí plánujeme učinit veškeré potřebné právní kroky a budeme požadovat nápravu.

Chceme ubezpečit naše věrné fanoušky, že samozřejmě počítáme s vrácením peněz za opakované platby, pokud si někteří z vás včera objednávali přenos vícekrát, ve snaze obdržet přístupový kód, a to v co možná nejkratší lhůtě.

Cítíme se nesmírně podvedeni a zklamáni. Vše, co jsme mohli ovlivnit, jsme totiž naddimenzovali, přesto někteří z vás včerejší turnaj nemohli sledovat, za což jsou právem nazlobení. Jako organizace jsme jednoznačně na vaší straně a o náhradu škody se budeme ze všech sil bít.

Děkujeme vám za podporu, o dalších krocích vás budeme informovat.“