Organizace smíšených bojových umění OKTAGON MMA spojila síly se společností ST.NICOLAUS a vodou Budiš! Na turnaji OKTAGON 27 v Bratislavě poprvé představila nově uzavřené partnerství a značky Nikolaus Vodka, Borovička BOREC a voda Budiš.
Společnost ST. NICOLAUS je největším slovenským výrobcem lihovin. Již od roku 1867 přináší oblíbené lihoviny z prvotřídních surovin. Vedle známých značek jako Nicolaus Vodka Extra Jemná či Borovička BOREC přináší pro Slovensko, Českou republiku či Maďarsko i další alkoholové značky jako bylinný likér Demänovka, destilát Zbojnicka, vodku Russian Standard nebo vína Slovenské Vinice.
“Dlouhodobě jsme se poohlíželi po sportovní akci, která by korespondovala s našim nastavením a oslovovala by podobně smýšlející publikum, jaké oslovuje naše společnost. OKTAGON vnímáme jako sportovně-společenský fenomén,” říká brand manager Tomáš Trstenský. “Atmosféra turnajů dokáže strhnout celé publikum, zápasníci podávají neskutečné výkony a vytvářejí nezapomenutelné zážitky. OKTAGON je oslavou umění bojových sportů u nás, my zase umíme zprostředkovat příjemné chvíle spojené s oslavou vítězství. Jsme rádi, že můžeme být součástí této atmosféry,” dodává.
Jednou z hlavních tváří společnosti je i legendární slovenský bojovník Attila Végh, který se poprvé objevil v kampani “Objev sílu skutečného BORCE” v loňském roce. Právě Borovička BOREC výborně ilustruje hlavní myšlenku střetnutí, tedy sílu spojenou s uměním férového boje.
Nikolaus Vodka je pak vůbec nejprodávanější slovenskou značkou alkoholu. “Obě značky výborně doplňují hlavní myšlenku turnajů, kterou vykresluje vytrvalost, disciplína, férový souboj a nakonec i radost z vítězství,” popisuje myšlenku navázání dlouhodobého partnerství Trstenský.
Spolu s dvěma alkoholovými značkami získal OKTAGON také novou oficiální vodu. Společnost Budiš je lídrem v segmentu minerálních vod na Slovensku se sortimentem více než stovky značek. “Náš organismus ztrácí sportem a fyzickou aktivitou množství minerálních látek, které je třeba doplňovat. Minerální voda Budiš disponuje funkčními zdravotními benefity, které dodají tělu energii a potřebné látky na to, aby mohlo dále fungovat v té nejlepší formě,” vysvětluje brand manager Vladimír Krescanko.
“Voda Budiš je přírodním iontovým nápojem a má pozitivní vliv na trávení. Zápasníci ztratí bojem spoustu minerálů a toto je ideální cesta k jejich doplnění,” dodává.
“Toto partnerství mezi organizací OKTAGON a společností St. Nicolaus vnímáme jako strategicky důležité. Jsme rádi, že jsme našli směr a nastavili spolupráci tak, abychom společně rostli na českém i slovenském trhu,” doplňuje marketingový ředitel OKTAGONU Nikolas Pátek.