Když v roce 2015 došlo k dohodě mezi UFC a firmou Reebok na šestileté exkluzivní sponzorské spolupráci, zvedlo to vlnu kritiky po celém světě. Nyní přichází změny ve výplatní struktuře. Změny, které UFC provedla bez vědomí či souhlasu bojovníků.

V tomto systému si nyní polepší zejména nováčci, kteří mají 3 a méně zápasů v UFC. Tito bojovníci dostanou od Reeboku 3 500 dolarů za utkání. Od čtyř do pěti zápasů v Octagonu je to navýšení na 5 000 dolarů za utkání. V předchozím systému byly obě tyto kategorie placené stejně, tj. 2 500 dolarů za zápas. Provozní ředitel UFC, Lawrence Epstein, prozradil v rozhovoru pro ESPN, že se tato změna dotkne více jak poloviny bojovníků v UFC.

„Díky tomuto dostanou přidáno bojovníci s kratším působením u nás. Měli jsme za to, že toto byl nejsmysluplnější způsob, jak získat více peněz pro naše sportovce.“

Další struktury pro mnohem zkušenější borce zůstávají beze změny. Naopak se mění propagační povinnosti bojovníků. Ti jsou nyní zavázaní ke 4 dnům pokročilejší mediální prezentace, dále k 6 hodinám propagace při fight weeku a k 1 hodině propagace po zápase. Bojovníci, kteří jsou součástí hlavních zápasů (main event nebo co-main event) musí ještě navíc poskytnout UFC přístup k natáčení 8 dní před zápasem. UFC si zároveň může dvakrát ročně vyžádat osmihodinové komerční natáčení u jednotlivých bojovníků.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here